Maak kennis met:

Stijn Thiecke

Trainer & Change Agent

ACHTERGROND

Na een crarriere in de zakelijke dienstverlening heb ik meer dan 10 jaar geleden eindelijk gekozen voor mijn IKIGAI; een rol als trainer, coach, (change)facilitator, en ontwikkel-motivator 

OPLEIDING

Phoenix 3 jaars opleiding TA, NLP en systemisch werk (post HBO) 

Basis opleiding en en Master Systemisch Transitie Management, Systemisch martial arts, Neurofeedback practitioner opleiding, Masterclass biohacking. 

HEEFT GEWERKT MET

PwC, Deloitte, Rabobank, Roetz Fair Factory, RWE, Green Giraffe, KPMG, Pon, KPN.

Stijn Thiecke,  hij is Trainer bij Mind Work Productions

OPLEIDING

Basis opleiding en en Master Systemisch Transitie Management, Systemisch martial arts, Neurofeedback practitioner opleiding, Masterclass biohacking. 

HEEFT GEWERKT MET

PwC, Deloitte, Rabobank, Roetz Fair Factory, RWE, Green Giraffe, KPMG, Pon, KPN.

We are for real

Uitgangspunt voor mij als trainer en coach is de vraag: wat heeft je gemaakt tot de persoon die je nu bent. Met alle kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen, blauwe plekken, hoogte- en dieptepunten die je gekend hebt. Ik hou echt van die verhalen. Ik omarm alles wat jou (en mijzelf ook) gemaakt heeft tot de persoon die je nu bent. Sommige aspecten van jezelf overontwikkeld, andere onderontwikkeld. En dan ben ik benieuwd; wie ben je echt van binnen, en wie wil je echt zijn. Welk deel van jezelf wil je weer opnieuw uitnodigen. En welk deel hoort misschien niet meer bij je toekomstige zelf.

We are of the wall

Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden. Trainer/opleider, dj, Financieel specialist, vrijetijds-broodbakker, vinylverzamelaar, Excel-liefhebber, VvE-administrateur, voetbaltrainer. Mensgericht én resultaatgericht. En ik hou van mensen die anders zijn, het anders zien. Die mij weer uitdagen mijn perspectief bij te stellen. Ik moedig mensen aan om (op hun werk) ook zo veel mogelijk van zichzelf mee te nemen, omdat ik denk dat ze dan echt gelukkiger zijn. En dat hun werkgever dan echt kan profiteren van de diversiteit.  

We innovate for tomorrow

Als trainer van leiderschapstrajecten geloof ik in ontwikkeling.  Ik geloof niet in groei, in de zin van meer, harder, hoger, sneller, goedkoper, efficiënter. Maar ik ben een groot fan van ontwikkeling. Ik daag mijzelf uit, en moedig mensen aan steeds meer te kiezen voor dat waar ze blij van worden, en zich minder te laten beperken door dat wat ze willen vermijden. Ik geloof erin dat ik kan groeien en kan werken aan de meest hardnekkige patronen. Still incompetent, but at a different level. Om steeds meer de persoon te worden die ik ben. En ik vind dat het allermooiste om te doen, anderen faciliteren hun volle competentie te leven. 

We float like a butterfly and sting like a bee

Soms ontstaat groei door de bereidheid om mee te gaan met de stroom die het leven je brengt. Prachtig! En soms doet groeipijn. Vraagt het loslaten van iets wat je zo dierbaar is geweest. Vraagt het je om te springen zonder dat je weet waar je precies terecht komt. Te breken met de oude, ingesleten patronen, terwijl je het nieuwe nog niet vast hebt. De bereidheid om die fase te verduren tussen niet meer en nog niet. Om er achteraf weer achter te komen: viel mee, of niet. Maar blij dat ik gesprongen ben. Ik blijf zelf soms te lang hangen in het bekende, de veiligheid, de vertrouwdheid van het oude, de zekerheid dat het niet fout is. Maar ben ondertussen ook overtuigd dat dit zelden een situatie oplevert, waar ik de energie voel stromen, waar ik mijn potentie leef. Dus ik dwing mijzelf om te blijven bewegen, ook als het minder leuk is.  

We score without compromises

I am not here to fill the bucket, I am here to start a fire. Laten we het hebben waar het echt over gaat. Laten we afspreken dat we bereid zijn om ons masker (langzaam) af te nemen en de werkelijkheid te aanvaarden en omarmen. Met alle lol en alle pijn die erbij hoort. Opdat we vooruit kunnen. Laten we er iets echt moois van maken samen.